Trzeba wierzyć w siebie!

Piszę w dzisiejszym wpisie o kwestii podstawowej, bez której nic w życiu nie można osiągnąć. Jest to bardzo istotna, jeśli nie najistotniejsza cecha: wiara w siebie.

To jest podstawa, fundament naszego życia, tylko na nim możemy zbudować sukces. Jeżeli jest on mocny, stabilny, czyli mamy silną wiarę w siebie, we własne umiejętności, to będziemy działać odważnie i zdecydowanie, będziemy wiedzieć czego chcemy i, że to osiągniemy. 

Odwrotna sytuacja oznacza brak wiary w siebie, jest to fundament słaby i chwiejny. Takie osoby nie wierzą we własne umiejętności, żyją w przekonaniu, że się nie da, że nic nie osiągną, więc działają chaotycznie i niepewnie, do końca sami nie wiedząc czego chcą. Problem tkwi tylko i wyłącznie w nich samych, ale każdy, kto należy do tej drugiej grupy może zmienić ten stan rzeczy i „przejść” do grona osób wierzących w siebie.

Jak to zrobić?

To proste, wystarczy spojrzeć na osoby, które osiągnęły w życiu wielkie sukcesy i powiedzieć tak: skoro oni potrafili , mogli to ja też, bo kiedyś zaczynali od zera !!

Tak, to zadziała, ponieważ oni zaczynali od zera, a doszli do swoich celów. Osoby będące w punkcie „zero” właśnie tak powinny się motywować do rozpoczęcia zmiany w swoim życiu. 

Jeśli uda się osiągnąć ten przełom we własnej samoocenie, to wystartujemy a wtedy nic nas nie powstrzyma!!

Tak było w moim przypadku, należałem do grupy osób nie wierzących w siebie, ale przeczytanie książki „Bogać się kiedy śpisz” okazało się właśnie tym przełomem.  Od tamtego czasu zacząłem się intensywnie uczyć, rozwijać, gdyż uwierzyłem, że mogę, potrafię, jestem zdolny. Zacząłem od edukacji w celu nabycia umiejętności, które poprowadzą mnie do sukcesu, żeby potem je zastosować w praktyce.

Gdyby to nie nastąpiło, to nie wystartowałbym i stał w miejscu. Właśnie uwierzenie we własne umiejętności jest tym najważniejszym punktem!!

A wy czytelnicy, do której grupy osób należycie? Czy tak jak ja potrzebujecie przełomu?

Odpowiedzcie proszę w komentarzach, które są dla mnie bardzo ważne.

Skomentuj

