Dziecko moim skarbem, darem i szczęściem!

Witam

Dzisiejszy wpis nawiązuje do wielkiego wydarzenia w moim życiu. Było nim narodzenie się 1.07 o 20.23 Mai- mojej  ślicznej córki, która jest moim największym skarbem, kocham ją i bardzo się cieszę z tego, że jest już na świecie. Nic nie daje tak wielkiej radości i szczęścia:-).

Według mnie tylko tak należy podchodzić do zakładania rodziny i prokreacji. Niestety powszechne przekonanie jest takie, że dziecko to tylko liczne obowiązki, spore wydatki i poświęcenie. To jest według mnie baardzo błędne myślenie, które odbiera szczęście i radość osobom tak myślącym..

To prawda, że  dziecku trzeba okazać pełnię miłości, troski, opieki co wiąże się z nieprzespanymi nocami, masą nowych obowiązków, jednak nic nie zastąpi tego cudownego uczucia, gdy trzymamy pięknego noworodka na rękach i możemy go pocałować… Tego nie da się opisać słowami, to trzeba po prostu samemu przeżyć..

Dlatego warto zakładać rodziny, rodzić dzieci i czerpać z tego radość i szczęście.  Jak dla mnie jest to najważniejsze w życiu a wszystko inne to drugorzędne sprawy..

Nagrodą za okazaną miłość będzie odwzajemnienie tego uczucia przez dziecko..

I właśnie to teraz napędza mnie do działania, jest całym moim życiem!

A to mój skarb:-)

Obrazek

One thought on “Dziecko moim skarbem, darem i szczęściem!

Skomentuj

