Wiara a motywacja

W dzisiejszym wpisie skoncentruję się na kwestii podstawowej i fundamentalnej, która dla mnie ma ogromne znaczenie i nadaje mojemu życiu sens oraz motywację do pomagania innym, czynienia dobra, do życia pełnią życia, a jest nią WIARA w Boga, katolicyzm. Samo to, że jestem wierzącym i praktykujący katolikiem daje mi wiele radości i szczęścia.

Dzięki temu, że mam przeświadczenie nagrody za dobre czyny jaką jest zbawienie, raj chce mi się działać, to właśnie to nadaje mojemu życiu sens!

Dlatego zachęcam każdego (wierzącego katolika), aby pogłębiał swoją wiarę, akcentował jej wagę i znaczenie w swoim życiu i nie zaniedbywał jej. Wtedy wszystko będzie się lepiej układało a czynienie dobra da nam wiele radości. Wystarczy praktykowanie wiary, traktowanie jej na poważnie, przeczytanie Pisma Świętego, żeby wszystko stało się prostsze. To doda sił i poprowadzi do sukcesu.

Dla mnie największym sukcesem będzie zbawienie, pomoc potrzebującym, sprawianie im radości, już działam w tym kierunku na miarę możliwości

Piszę o tych podstawach, gdyż bardzo mało osób przeczytało całe Pismo Święte, ogólnie zaniedbuje swoją wiarę, co jest dużym błędem, wystarczy tylko chwila codziennej refleksji, przeczytanie kilku stron biblii, co nie zajmie dużo czasu, a da bardzo wiele. 

Żeby podkreślić znaczenie moich słów przytoczę świadectwo jednego niewierzącego człowieka, który po latach nawrócił się i stał się gorliwym katolikiem. Przez ponad 20 lat nie był w kościele, wiara nie odgrywała żadnej roli w jego życiu.  Pewnego dnia przechodził obok kościoła i wszedł do środka z ciekawości. Akurat odbywała się msza święta. To wydarzenie było impulsem do zmiany. Trafił do sklepu z artykułami religijnymi nieopodal kościoła gdzie nabył Pismo Święte,  a następnie je przeczytał. Urzekła go jego mądrość, natchnienie przez Ducha Świętego i wtedy „przejrzał na oczy”, prawdziwie uwierzył, po czym zaczął modlić się na różańcu i zaznał prawdziwego szczęścia, prawdziwie, szczerze uwierzył.. 

Piszę o tym, gdyż  w moim przypadku wiara daje mi ogromną dawkę motywacji, więc warto się w nią zaangażować najmocniej jak tylko potrafimy!

A jak to jest z wami czytelnikami? Czy  wam wiara również daje motywację? Gorąco zachęcam do komentowania wpisu:-)

One thought on “Wiara a motywacja

  1. Pingback: Wiara a motywacja | Motywacja do pracy czyli co robić,żeby się chciało

Skomentuj

